Saturday, December 14, 2013

გაკვეთილის გეგმა

გაკვეთილის მთავარი თემა
გუგული
მასწავლებლის სახელი,გვარი
მაია ხმალაძე
სწავლების საფეხური
4 კლასი
მოსწავლეთა პროფილი
11 მოსწავლე კლასში არ გვყავს განსაკუთრებული საჭიროებიროების მქონე მოსწავლე
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
აქტივობა.(8-9)წთ.გაკვეთილის მიზანი:მოტივაციის გაძლიერება,რიტმის განვითარება,ყურადღებით მოსმენის განვითარება.ვოკალური უნარ-ჩვევების გამომუშავება.
წინასწარი ცოდნა
აქტივობა.(9 -10)წთ.განვლილი მასალის გამეორება.ყურადღების კონცენტრაციის,სანოტო კითხვის უნარ-ჩვევების განვითარება.სიმღერის ტექსტის ცოდნა. მუსიკალური ნაწარმოების ამოცნობა.
გამოვიყენებ ინდივიდუალურ შეფასებას 10 ქულიან შეფასების სისტემას
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
სასწავლო რესურსი. ფორტეპიანო/მოსასმენი მუსიკალური მასალა შერჩევით კომპიუტერი.დისკი.
გაკვეთილის მსვლელობა/საკლასო მენეჯმენტი
აქტივობა.პრეზენტაცია.სასურველია მუსიკალური ფრაგმენტი საცეკვაო ხასიათის იყოს.-იმოძრავეთ ადგილზე ან მუსიკის თანხლებით.-მოძრაობას დაურთეთ ტაში.თუ შენიშნავთ რომ მუსიკა ჟღერს ჩუმად,ტაშიც ჩუმად შემჰოკარით.25წთ.მოსწავლე ასახელებს ნოტებს ვიოლინოს გასაღებში.აქტიურადაა ჩართული გაკვეთილის მსვლელობაში.მოსწავლეები სურვილისამებრ ინდივიდუალურად წაიკითხავენ ხალხური სიმღერის ''გუგული" სანოტო ფრაგმენტს ნოტების დასახელებით დანარჩენი თვალს ადევნებენ.10 წთშესაძლოა პირველმა მოსწავლემ წაიკითხოს 1ტაქტის შემავალი ნოტების დასახელება,მეორემ 2ტაქტის და ა.შ. ამგვარი სავარჯიშოს წარმართვა მოსწავლეებს ეხმარება ყურადღების კონცენტრაციაში,მეორეს მხრივ სანოტო კითხვის დახვეწაში. შესწავლილ სიმღერას მოსწავლეებს შეუძლიათ საცეკვაო მოძრაობები დაურთონ სიმღერის შესრულებას.ჯგუფი ფასდაბა 10 ქულიანი სისტემით. აქტივობა.(5)წთ. მასწავლებელი ამ აქტივობების განხორციელებით მოახდენს მოსწავლეთა ფოკუსირებას.სადაც გამოვლინდაბა მოსწავლეთა ძლიერი და სუსტი მოსწავლეები.5წთ

No comments:

Post a Comment